CATHOLIC DEVELOPMENT FUND MENGATUR LETAK BOOMI UNTUK MENGAUTOMASIKAN PROSES FISKAL YANG RUMIT

04/07/2024 12:01 PM

MELBOURNE, Australia, 4 Julai (Bernama) -- Boomi™, peneraju penyepaduan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan bahawa Catholic Development Fund memilih Boomi untuk mengautomasikan proses penyelarasan kad korporat pelanggannya, mengurangkan kerumitan dan meningkatkan masa-untuk-nilai bagi organisasi Katolik.

Catholic Development Fund (CDF) telah beroperasi sejak 1956, menyediakan penyelesaian kewangan kepada sekolah, mukim, penjagaan warga emas, penjagaan kesihatan dan penyedia perkhidmatan sosial Katolik. Dari peminjaman yang fleksibel dan bersesuaian hingga kad kredit dan bayaran, CDF menyediakan penyelesaian yang inovatif dan berkesan kos kepada pelanggannya yang diselaraskan dengan nilai pelanggan mereka.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan