KURA SUSHI AKAN MEMBUKA RESTORAN SUSHI BERPUTAR DENGAN KAPASITI TEMPAT DUDUK TERBESAR DAN LORONG TERPANJANG DI DUNIA DI EKSPO OSAKA-KANSAI

13/09/2024 11:44 AM

OSAKA, Jepun, 13 Sept (Bernama) -- Kura Sushi Inc. (Ibu Pejabat: Bandar Sakai, Wilayah Osaka), satu daripada rangkaian sushi berputar paling popular di dunia, mengumumkan pada 12 September bahawa syarikat itu akan membuka restoran sushi berputar dengan 338 tempat duduk, bilangan tempat duduk terbesar di dunia untuk cawangan syarikat, di Ekspo Osaka-Kansai, yang akan dibuka pada 13 April 2025, di Yumeshima, Osaka.

Restoran ini akan terletak di Zon Pameran Masyarakat Masa Depan di sebelah barat tapak Ekspo. Selain mempunyai bilangan tempat duduk terbesar di dunia, restoran itu juga akan mempunyai tali sawat penghantar terpanjang di dunia, kira-kira 135 meter panjang dan menghantar sushi dan makanan lain terus ke tempat duduk pelanggan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan