MEDIDATA DIIKTIRAF SEBAGAI PENERAJU DALAM PENILAIAN PEAK MATRIX® PENANGKAPAN DATA ELEKTRONIK SULUNG EVEREST GROUP

19/09/2024 09:54 AM

NEW YORK, 19 Sept (Bernama) -- Medidata, jenama Dassault Systèmes dan penyedia penyelesaian ujian klinikal kepada industri sains hayat yang terkemuka, telah diiktiraf sebagai Peneraju dalam Penilaian PEAK Matrix® yang pertama untuk Penangkapan Data Elektronik (EDC) Everest Group dalam sains hayat.

Laporan itu, yang menilai 20 penyedia teknologi, mengetengahkan Rave EDC Medidata untuk penyepaduan lancar dengan peranti boleh pakai, penderia dan EHR, bersama-sama dengan keupayaan canggih dalam pengesahan data sumber, pengurusan pertanyaan dipacu AI dan pengendalian peristiwa buruk. Rave EDC memperoleh pengiktirafan untuk reka bentuk kod rendah yang intuitif, membolehkan pelaksanaan pindaan protokol yang pantas dan memudahkan penciptaan borang laporan kes elektronik (eCRF), sambil mengekalkan kualiti dan integriti data untuk penaja ujian klinikal.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan