LANTRONIX MENGUMUMKAN PEMENANG ANUGERAH PROGRAM RAKAN KONGSI SMARTEDGE 2024

09/09/2024 11:11 AM

IRVINE, California, 9 Sept (Bernama) -- Lantronix Inc. (NASDAQ: LTRX), pemimpin global penyelesaian perkomputeran dan perhubungan IoT, hari ini mengumumkan pemenang Anugerah Program Rakan Kongsi SmartEdge™ 2024, menyerlahkan rakan kongsi saluran teratasnya di Amerika Utara; Asia Pasifik; dan Eropah, Timur Tengah dan Afrika.

"Pemenang Program Rakan Kongsi SmartEdge pada tahun ini memacu jualan seluruh dunia dan membina hubungan dengan pelanggan bersama yang menyumbang kepada kedudukan Lantronix sebagai pemimpin perkomputeran dan perhubungan global yang mendayakan kecerdasan pinggir dengan penyelesaian memenangi anugerah untuk aplikasi AI, Terbenam, IoT dan IT," kata Kurt Hoff, VP Jualan Seluruh Dunia di Lantronix. "Kami kagum usaha mereka dan menantikan kejayaan berterusan bersama pada tahun-tahun yang akan datang."

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan