ENTROPIK MEMPERKENALKAN LAPORAN JANAAN AI DI PLATFORM DECODE DAN QATALYST - MEREVOLUSIKAN PELAPORAN PENYELIDIKAN MELALUI AI GENERATIF

02/07/2024 03:57 PM


BENGALURU, India, 2 Julai (Bernama) -- Entropik, sebuah syarikat Pemahaman Manusia yang terkemuka, baru-baru ini mengumumkan pelancaran ciri terkini syarikat di platform Decode dan Qatalyst: Laporan Janaan AI.

Menurut sejarah, industri pemahaman dan penyelidikan pasaran menggunakan input asas pengguna untuk mengenal pasti penemuan yang mendalam. Input ini biasanya terbenam jauh dalam data kaji selidik dan temu bual, dan mengambil masa 2-3 minggu apabila dicari secara manual. Walau bagaimanapun, Laporan Janaan AI yang baru dilancarkan ini membolehkan pelanggan menggunakan AI Generatif untuk mendapatkan pemahaman yang tersembunyi dan mengubah pemahaman tersebut menjadi laporan yang mempunyai visualisasi jelas dan analisis mendalam yang sedia untuk dibentangkan.

Dengan ini, jenama boleh memahami trend tingkah laku pengguna dengan cepat, dan membantu dalam membuat keputusan yang bijak.

“Kaedah pelaporan tradisional dalam penyelidikan pasaran sering mengambil masa yang lama dan memerlukan banyak tenaga kerja,” kata Ranjan Kumar, Ketua Pegawai Eksekutif Entropik. “Kami berbesar hati untuk memperkenalkan ciri Laporan Janaan AI terbaharu kami yang mengurangkan beban ini dengan ketara. Ciri ini menyediakan laporan yang mendalam dan berkualiti tinggi dengan pantas dan tepat, sekali gus membolehkan penyelidik membuat keputusan berdasarkan data dengan lebih cekap.”

Ciri Laporan Janaan AI menawarkan:

Pelaporan Mudah dengan Tiga Pilihan:

  • Cipta dari Awal: Kekalkan kawalan penuh terhadap reka bentuk dan kandungan melalui pemilihan templat, muat naik imej tersuai, dan penyesuaian laporan mengikut keperluan tertentu.
  • Cipta dengan AI, Bermula dengan Media: Perkemaskan penjanaan laporan melalui pemilihan media daripada kajian anda dan penjanaan rangka laporan dengan tajuk dan tema yang boleh disesuaikan.
  • Cipta dengan AI, Bermula dengan Gesaan: Jana laporan dengan memasukkan gesaan yang dikehendaki atau objektif penyelidikan, atau dengan memilih daripada gesaan sampel.

Kerjasama dan Keselamatan Dipertingkatkan:

Laporan Janaan AI menawarkan fungsi tambahan seperti:

  • Paparan Pembentangan: Bentangkan laporan secara langsung daripada platform Decode dan Qatalyst, memastikan aliran maklumat yang cekap.
  • Laporan Boleh Dikongsi: Kongsi laporan dengan pasukan melalui pautan untuk mendapatkan akses segera.
  • Penyulitan Data: Tingkatkan tahap keselamatan dengan menyulitkan laporan untuk melindungi data sensitif.
  • Laporan Boleh Dimuat Turun: Kekalkan akses luar talian dengan memuat turun laporan dalam format PPT.


Perihal Entropik

Entropik, sebuah syarikat AI Pemahaman Manusia yang utama, memberikan tumpuan pada penyelidikan pengguna di samping menawarkan penyelesaian teknologi yang tersendiri. Rangkaian teknologi kami merangkumi AI Emosi, AI Tingkah Laku, AI Ramalan, dan AI Generatif, yang memenuhi keperluan lebih 150 klien global merentasi pelbagai sektor. Kami memiliki 17 tuntutan paten global dalam AI Emosi Multimod dan telah menerima anugerah seperti Amazon AI Award 2018, Gartner telah mengiktiraf kami sebagai salah satu daripada '5 Vendor Hebat AI Teratas' di India. Lawati kami di https://www.entropik.io untuk mengetahui lebih lanjut.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Maklumat Hubungan

Maklumat hubungan media: Reshma Poojary; reshma.poojary@entropik.io

Sumber: Entropik

--BERNAMA

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan